F.E. Atlètic "A" - Calafell "A"

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Calafell "A"

A consolidar la tercera plaça

Primer de tot dir-vos que amb vaig deixar la crònica de Gavà abans de Setmana Santa, perdoneu-me.  Només comentar que vàrem fer un dels millors partits de la temporada, aguantant i contra-atacant amb perill, acabant la primera part amb un 0-0, a la segona un auto-gol de'n Martorell obria el marcador, i més tard ens marcaren dos gols més, la qual cosa no vol dir que lluitarem fins el final, un bon Gavà que per això està a dalt, i segurament serà el campió.

En quan a aquest cap de semana, davant d'un Calafell bastant mermat conseguíem una victòria plàcida, amb bon joc i creant moltíssimes ocasions de gol, acabant amb aquest 3-0, amb dos gols de'n Dani i el primer que feia en Bryan.  Si seguim així el tercer lloc esta assegurat!!.  Per acabar, voldria donar en nom de tot l'equip el consol al nostre coordinador, en Juancho, per la mort, prematura, del seu germà, una abraçada i descansi en pau.  J.Sadurní