F.E. Atlètic "A" - Ribes "A"

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Ribes "A"

Quan ho busquem, guanyem!!

Partit jugat de tu a tu, davant de un Ribes molt lluitador i no donar-se per vençut fins l'últim minut del partit. Bon plantejament del míster Paco que degut a la lesió del nostre lateral Oscar, es va passar a jugar amb un 3-4-3, sobre el minut 20 de la primera part, aconseguint així una major presió sobre el nostre rival, el qual estava molt lluitador.

Fins que al voltant del minut 30 una gran passada del Dani, feia que el nostre gran Cèdric fés el seu primer gol de la temporada, amb un esplèndid remat de cap. Arribant així a la mitja part. La segona part va ser calcada a la primera, amb opcions pels dos equips, però una falta fora l'area, ja en els minuts de descompte, llançada amb una gran precisió, pel nostre pichichi Dani, feia que la "bimba" es colés per tota l'esquadre, gol de champions league. Per acabar voldria recordar-vos que  se'm va passar la crònica del partit amb al ciutat cooperativa, però tampoc hi havia res remarcable, victòria contundent per 4-1, que vist el partit podien haber estat bastants més. Destacar els golejadors; doblet d'en Pol, també amb falta de champions, Dani Torreño, i el primer del nostre lateral Oscar. Res més, fins diumenge al camp del Marianao, que va segon, a veure si els hi podem tornar el 1-5. Salut i a cuidar-se. Sadurní.