l'Arboç "A" - F.E. Atlètic "B"

Gener
L'Arboç

Mpal. L'Arboç del Penedès

l'Arboç "A"
F.E. Atlètic "B"

Partit molt dominat per l'equip de la Fundació

Dissabte es va poder veure a l'Arboç un partit disputat i molt dominat, gairebé de principi a fi, per l'equip cadet de la Fundació. No obstant aixó, i ja comença a ser una constant en aquest equip, el seu domini aclaparador de la pilota i l'espai dins el terreny de joc, no té una traducció directa al marcador. Costa molt fer gols, i aixó dona vida a l'equip rival, que va veient que passa el temps, i no li fan gol. Aixó va donar ànims a l'equip de l'Arboç, que va tenir la sort, i l'encert, de fer un gol en un contra atac, gairebé únic en la segona part, amb el partit ja bastant avançat, amb una pilota llarga que va agafar la esquena de l'equip visitant, i que el davanter va enviar per damunt del porter Pau Pérez. Un gol un xic afortunat que va esser suficient per gaudir de una victória que, en el futbol, sempre ha d'esser vista com justa.

El nostre equip ha d'anar agafant l'aire als equips que es troba, i mirar de tenir més encert de cara a portería, per poder tenir opcions de guanyar partits.

Dissabte que ve hi ha un partit d'alt voltatge davant l'equip de l'Espirall. Vejam qué podem per els nostres nanos.