F.E. Atlètic "B" - Sant Cugat "A"
Diumenge 5

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Sant Cugat "A"

En un partit molt lluitat, l'equip de la Fundació es va impossar.

I es va impossar gracies a la seva major qualitat com equip i també individualment. Com equip, els nois van agafant molta confiança a mesura que van passant les jornades del campionat. Ara toca començar la segona volta, i de ben segur que a final de temporada es trobarán a faltar els punts que s'han anant escapant tontament durant la primera. Partits que no debían acabar en una derrota o empats fàcils que van supossar fins a vuit punts que hauríen d'esser al nostre sarró.

El partit de diumenge va ser bonic. El Sant Cugat va oferir resistencia fins ben entrada la primera part, però hi havía la sensació que a la que entrés el primer gol, la resta sería senzilla. I així va esser, el primer gol va venir de una pilota lluitada per Marc López, que va cedir a Arnau Vallés, que només va haver d'empènyer la pilota fins a la xarxa. A partir d'aquí, van venir dos gols més a la primera meitat que van donar per acabat el partit. No obstant aixó, i es de agraïr, el Sant Cugat no es va donar per vençut i va continuar lluitant sense mirar el marcador. D'aquesta manera, el nostre equip, que ja tenía el partit ben encarrillat, va poder jugar amb més intensitat. D'aquesta manera, van caure tres gols més, molt macos tots, i que van arrodonir el resultat. Amb aquesta, ja van tres jornades que l'equip está treient els partits amb comoditat, i aixó el fa agafar confiança, de manera que en el futur esperem que es vagi a més, i al final l'equip pugui lluitar per tot.