Sitges "A" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 1

abril
Sitges

Estadi Municipal d'Aiguadolç

Sitges "A"
F.E. Atlètic "B"

Els equips de Sitges i Vilafranca han fet un bon empat

L'empat, de fet, satisfá tots dos equips, perque el partit ha estat dur, sense concessions, i poques ocasions clares. Si de cas, potser ha estat la Fundació qui més ha merescut la victòria, perque va desaprofitar un penal a favor, i ve veure com l'àrbitre els anul.laba un gol, aparentment legal.

L'equip local, el Sitges, fa un  joc molt físic, basat en la força de varis dels seus jugadors, i en el llençament de pilotes llargues al seu davanter més avançat, qui te una única funció de fixar, com sigui, als centrals de l'equip contrari, i mirar de fer de poste per a la arrivada dels seus companys de mig camp. Però aixó no li va valer al Sitges aquesta vegada, i es va quedar sense crear una sola ocasió de gol, perque la nostra defensa va estar perfecte aquesta vegada. Al mig del camp es on es va lliurar la lluita més important, i aquí l'equip de la Fundació es va anar impossant poc  a poc, i a la segona part es quan es van crear les millors ocasions de gol, tot i les mancances en davantera que tenim a l'equip. Després del penal fallat, el partit es va endurir força, i el millor que va poder passar es que va acabar, perque encara hauría pogut acabar de mala manera, donada la actitut que van demostrar alguns jugadors, que tenen poc d'aixó.

La setmana que ve, l'equip te un bon partit contra el Martinenc, amb qui no es va conseguir la victória en el partit de la primera volta. Es una bona ocasió, per tant, de mirar de obtenir una nova victória, i anar escalant possicions. La segona plaça es l'objetiu.