Quintinenc "A" - F.E. Atlètic "B"

Sant Quintí de Mediona

Mpal. Sol de la Vida

Quintinenc "A"
F.E. Atlètic "B"

L'equip local no es refà de les baixes que ha patit

Partit amb poca história, i entretingut per la quantitat de gols de l'equip de la Fundació, el que es va jugar a Sant Quintí, dissabte al migdía. Sembla ser que l'equip local va patir varias baixes a la seva plantilla, i aixó va provocar que l'alineació que va haver de presentar davant el nostre equip no fos massa competitiva, inclús amb nanos de edat infantil.

El partit va començar i va acabar de la mateixa manera: jugant-se tota la estona al camp del Sant Quintí, que només va fer un xut, i no entre els tres pals, en tot el partit. La resta va esser un constant atac i gol de l'equip de la fundació, que només havía de anar contant els gols que anaven caien facilment del nostre cantó. Van marcar: Pol Grabalosa 3 gols, 2 gols en Max Margalef i la resta entre Arnau Vallés (dos), Gerard Llurba, Pau Feixas i Adam Farré. Van poder jugar tots els jugadors, tot i que només es dipossava de tres jugadors a la banqueta.

Diumenge que ve hi ha un partit molt important davant de l'equip de Moja, el Base Olérdola. Son tres punts molt valuosos, que donarían força aire a l'equip en cas de que es guanyessin. Sort a tot l'equip.