305110 292767380740826 100000227007787 1406197 1103071231 n
Sant Andreu "A"
F.E. Atlètic "A"

El primer desplaçament al Narcís Sala que porta la primera victòria (1-3) de la Fundació

2.10.2011 - 16:00h - 2a Jornada. Segunda División femenina. - Narcís Sala.

Primera victòria de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca a la Segona Divisió Nacional en un dels mítics camps catalans. El Narcís Sala va rebre a un equip amb moltes ganes de fer bé les coses, prova d’això va ser l’esforç i les ganes que van imprimir les ‘chiquilineres’.

Les vilafranquines van prendre el control total del partit des del primer minut de partit. Mostra d’això van ser les diferents ocasions de gol de què van disposar però que no van materialitzar.

A partir del minut 25 les de la Fundació van relaxar-se deixant que el Sant Andreu els hi prengués la possessió de la pilota agafant la iniciativa del partit. Arran d’aquest canvi de rumb, a les acaballes de la primera part va arribar l’1-0 després que d’una rematada d’una pilota centrada d’una falta.

Les d’Alfredo Lara volien remuntar un partit que se’ls havia posat difícil. Per la seva banda, el Sant Andreu va sortir a controlar el partit i tenir la possessió, però la Fundació va fer una forta pressió creant desencert a les files rivals. Aquesta pressió va provocar un còrner d’on va sortir l’1-1 després d’un remat de Miriam que amb empentes i rodolons va acabar entrant a la porteria.

El gol va donar ales a una Fundació que volia la victòria. Els atacs a la porteria del Sant Andreu van ser constants i després d’una jugada per la banda,Mireia va avançar a l’equip amb un xut des de fora de l’àrea. La UE Sant Andreu va voler rectificar el resultat llançant-se a l’atac fet que va propiciar diferents contraatacs de les vilafranquines. Precisament, en una de les contres, Cris va patir una falta dins de l’àrea que ella mateixa va transformar des del punt de penal amb el definitiu 1-3 al Narcís Sala.

Gran victòria de les vilafranquines en un camp complicat que els permet sortir reforçades i amb la moral més alta, fet que les ajudarà en la seva lluitar per mantenir la categoria amb solvència, però amb esforç i sacrifici.

La setmana que ve el Municipal de Vilafranca viurà un gran partit de futbol en què les ‘chiquilineres’ rebran al filial del FC Barcelona de la portera vilafranquina Maria Ripoll. El partit es jugarà diumenge 12.45h.

UE Sant Andreu:

Silvia, Bea (46' Muka), Mariona, Nuria, Carla, Maria, Vila (76'Andrea), Laura (89'Lídia), Adriana, Yaiza y Yanira (70'Georgina).

Fundacio Atletic Vilafranca:

Vero (46' Meli), Mireia, Laura (70' Mariona), Míriam, Bibi (Cristina Pérez 78'), Mariona (Irene 86'), Anna, Sofia, Cristina R, Joana, Núria.

Goles:

1-0 Adriana 23', 1-1 Míriam 60', 1-2 Mireia 62', 1-3 Cristina Pérez 89'.

Àrbitre:

Ramon Ricard, Oriol Parcerisa y Yu Bo.

Incidencies:

Grogues: Mariona 22' (St Andreu) i per el Atlètic Laura (23') i Mireia (65').