huesca 1
Peñas Oscenses "A"
F.E. Atlètic "A"

Aquest resultat permet sortir del pou del decens a les noies de Alfredo Lara

La lliga comença a avançar i guanyar punts comença a ser vital, sobretot si el rival és l’equip que tens a un punt per sota. Amb aquest guió el Atlètic es va presentar al camp del Peñas Oscenses.

1 – 1 a la mitja part

Les noies d’Alfredo Lara van començar bé, dominant més la pilota tot i que amb poca fluïdesa. Al minut 13 va arribar el primer gol fruit d’un contraatac que va finalitzar Sofi amb el 0-1 que estrenava el marcador. Amb aquest gol Sofi va estrenar el seu compte golejador aquesta lliga.

Tot i l’avantatge al marcador, les vilafranquines es van relaxar i un Peñas Oscenses rocós va aprofitar la baixada de ritme de les visitants per empatar el partit al minut 30 mitjançant Marta.

Vero segueix sent important sota pals

A la segona part Lara va fer canvis que va semblar que feien millorar el joc visitant, però el Peñas Oscenses també s’havien posat les piles i durant la segona part van gaudir de nombroses i clares ocasions per fer el segon, Carcas, Sara i Marta van estar a punt de marcar, però una i altra vegada es van trobar al davant la portera vilafranquina Vero.

Lau dóna els tres punts

Al minut 80, una passada llarga la va aprofitar Lau per marcar el segon després d’un rebot amb la portera. Quedaven 10 minuts per acabar el partit i aquests tres punts eren vitals, així que el Atlètic va saber aguantar i patir fins al final del partit defensant el 1 a 2 al marcador que finalment els hi va donar la victòria.

Jornada rodona pel Atlètic que la seva victòria sumada a la derrota de l’Europa, Sant Andreu i Sant Gabriel B les fan sortir del descens un punt per sobre i havent de rebre diumenge al nou líder, el Levante.