306940 292736504077247 100000227007787 1405987 458017111 n 1
Nàstic "A"
F.E. Atlètic "A"

Les noies de la Fundació van sumar un punt important al camp del Nàstic-Valls recent descendit de Superlliga.

La fundació es va emportar un punt a la seva visita a Valls. Les Vilafranquines van disputar un partit molt defensiu ja que eren conscients de que tenien un equip molt ofensiu al davant. Tot i la bona actuació defensiva i la pressió realtizada a les vallenques, al minut 15' Mariona Sol va provocar un penalt a l'area del Valls que Bibiana es va encarregar d'efectuar i així estrenar el marcador.

La segona part va tindre la mateixa tònica, als primer minuts Bibi va tindre un altre ocasió de gol que no va materialitzar. Les locals van intentar i intentar empatar el partit que va ser Marga a falta de 8 minuts va igualar el marcador i així va finalitzar el partit. La bona actuació de Meli i l'equip defensivament en general van donar un puntet per les Vilafranquines.

EF Valls:

Brigida, Andrea, Marta, Pitu, Neus (Lidia), Cris, Nuria (Laia), Marga, Lilo, Marieta, Carleta (Mar).

Fundació Atlètic Vilafranca:

Meli, Joana, Zabero, Lauri, Puig, Sofi, Miri, Miriam, Nuria (Villa), Mariona (Lau) (Aida), Bibi (Yas).

Gols:

0-1 Bibi (15′) (Penalti), 1-1 Marga (82′).