Tercera Divisió Grup III
F.E. Atlètic "A" - Espanyol "B"
Diumenge 8

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Espanyol "B"

Diumenge va jugar-se el darrer partit de la jornada 23 del G.III de Segona Divisió Estatal en què les noies de la Fundació Esportiva Atlètic Vilafranca rebien al Municipal al filial del RCD Espanyol en una final com cada partit fins a final de temporada en què van caure per 0-2 i ara són penúltims.

Dues jugades a darrera hora sentencien Les vilafranquines saben que a cada jornada es juguen el ser o no ser a Segona Estatal la temporada que ve per aquest motiu van plantejar-se un partit molt seriós per intentar sorprendre un filial perico ubicat a la zona mitja alta de la taula. Les ocasions i el joc el duien les visitants però el bon treball defensiu de les locals van mantenir l’empat a 0 fins al tram final del partit. A vint minuts del final una situació desafortunada va fer que la defensa Lauri pentinés una falta de l’Espanyol penjada a l’àrea per fer-se el 0-1 en pròpia porta. La Fundació va bolcar-se a l’atac per buscar l’empat i d’aquí en va néixer una contra que la portera juvenil Paula va tallar fent un penal que va suposar el 0-2 final.

Tot per fer, tot per decidir La combinació de resultats ha fet que les vilafranquines tanquessin la jornada caient a la penúltima posició mantenint la diferència d’un punt amb les posicions de permanència que ara mateix marca el Sant Andreu.

Manquen tres jornades i en venen dues en què es poden treure coses positives. Aquest cap de setmana l’equip viatjarà fins a Cerdanyola, equip contra el qual es va empatar a 1 a la primera volta i a la següent jornada es rep la visita del cuer a qui ja va guanyar-se per la mínima 1-2.

Cal treure quelcom positiu en aquestes dues jornades que venen ja que aquí es determinarà el ser o no ser a la categoria el curs que ve.

La última jornada, el líder Levante Les Planas rebrà l’equip, jornada on ja s’hauria d’haver resolt el futur.