375495 2567307635094 1626290502 2391897 30347266 n
F.E. Atlètic "A"
Peñas Oscenses "A"

Aquest diumenge les noies de Alfredo Lara varen jugar el ultim partit con a locals on no van ser capaços de salvar la categoria

Aquest diumenge a la tarde al municipal de vilafranca acollia l'ultim partit de la temporada del senior femenì contra el colista del grup 3 de la segona divisiò estatal, el peñas oscences de Osca. El partit va estar molt igualat en tot moment i els gols es van produir en 3 jugades aíllades que van fer decantar el encontre cap el canto aragones.

Aquesta derrota va certificar el descens de categoria a la preferent catalana. Desde aqui aprofito per donar les gracies a tothom que en algun moment de la temporada ens a donat un cop de ma per a tirar endevant aquest projecte i per tot el recolzament rebut desde el club, els pares i tots el aficionats. I a titol personal dir que a sigut una experencià unica i que a sigut un plaer treballar per aquest equip de grans persones.

ENTRENADOR: ALFREDO LARA

DELEGAT: ERIC VENTURA

FISIOTERAPEUTA: THAIS CAMPS

JUGADORES: VERO. MELISA, MIREIA LLOSAS, LAURA DIAZ, MIRIAM, BIBIANA, LAURA ANGUELA, MARIONA, ANNA PUIG, CRISTINA ZUBERO, JUANA, ESTEFANIA, CRISTINA PEREZ, NURIA, MIREIA MELLADO, ELISABETH, SOFIA, IRENE, MARIA, AIDA, MARTA, JULIA, PAULA, ANNA FERNANDEZ