1ª Div. Femení Ale-Inf Torneig Complementari

Mpal. Josep Guardiola

Santpedor "A"
:

Aquest dissabte començava la copa Catalunya de la present temporada i les noies de Alfredo Lara jugaven la primera eliminatoria directa a casa del Santpedor C.F. al municipal Josep Guardiola a les 16:30de la tarda. Tot i la calor sufucant de aquesta hora les noies varem sortir enchufades des de el principi, creant oportunitats clares desde els primer minut i van estar  en la asignatura pendent de tota la temporada EL GOL.

Corria el minut 11 de partit quant bibiana estrenava el marcador rematant una bona pasada a la esquena de la defensa manresana , al cap de 6 minuts bibiana tornava a aprofitar un mal refus de la defensa manresa per a fer el segon gol de la tarda que dona la tranqulitat a les noies de Alfredo Lara, en el minut 30 de la primera part mariona va aprofitar una altre jugada dins el area de les manresanes per posar el 3-0 al marcador i de aquesta manera arribar el descans.

A la represa de la segona part al minut 46 de partit mariona va marcar el quart i definitiu gol del partit rematant amb una forta canunada per la esquadre dreta de la portaria manrasenca desde fora el area.

Aquest proper Diumenge dia 3 de juny a les 18:30 juguem la segona eliminatoria contra el Riudeperes C.F. At.