nenas1
Riudeperes, C.F. AT. "A"

Aquest diumenge les noies de Alfredo Lara jugaven la segona eliminatoria de la Copa Catalunya 2012.

La primera part va ser molt igualada  aixi ho reflectia el marcador amb el empat a 1 al descans. Els locals van ser els primers en estrenar el marcador, pero la igualada no es va fer esperar gaire ja que al cap de 5 minuts Cris aprofitant una gran asistencia de Mireia a la esquena de les centrals locals va batre a la portera amb una bonica baselina.

A la segona part els 2 equips varen sortir molt diferents, al riudeperes li anava bè el empat i esperar la contra que li pogues donar la vicotria mentres que el Atlètic buscava tenir la posiciò de la pilota i anava al atac. Corria el minut 60 de parit quant el arbitre del encontre va pitar una pena maxima bastant dubtosa sobre un contacte entre la delantera local i la Miriam. El penal va puxar al marcador pero va anar pels pèls ja que la nostre portera per la ocasio Lauri va a tocar la pilota però la mala sort va fer que acabes pujant al marcador. En aquell moment el Atlètic de Alfredo Lara va anar al atac totalment posant una defensa de 3 que en moltisimes ocasions es convertia en la Anna Puig contra el mundo per intentar la remontada però no hi va haver sort i tot i les nombroses oportunitats creadas el gol no va arribar. Corria el minut 83 en el marcador i el Riupederes va aprofitar una contra de llibre per fer el definitiu 3-1, el marcador reflectia una superioritat que en el camp no es va veure.

Destacar moltisim la feina de la Lauri i la Miriam que van jugar a la perfecio en una posicio que no era la seva ja que devant la falta de les porteres del Atlètic, el cos tecnic es va veure obligat a posar a la Lauri de portera i a la Miriam de central.

Aquest a sigut el ultim partit del Senior Femenì de l' Atlètic Vilafranca de la temporada 2011-2012 i per tant m' agradaria donar les gracies a tots els que en algun moment de la temporda ens heu donat un cop de ma, ho ens heu vingut a veure a qualsevol camp. I que dir del club que ens a donat la opurtunitat de viure una experencia unica que recordarem tota la nostra vida. I que haig de dir de les meves nenes, que m' han ensenyat una altre cara del futbol , i m' han tractat desde el primer moment com si fos un mes de la familia i no hi ha hagut cap mala paraula en cap moment. I al Alfredo i la Thais dir-vos que sou uns grans profesionals i que ha estat un plaer per a mi formar part de aquest cos tecnic .

Ara si que acabare us ho prometo , A les jugadores que aquest va ser el ultim partit amb la samareta del Atlètic, dir-vos que moltes gracies per haver defensat i portat amb orgull la nostra samareta per tots els camps que hem prepitjat. Desitjar-vos moltisima sort tant en la vida con en el futbol, i penseu que sempre hem tindreu al vostre costat.

BONES VANCANCES I FINS LA TEMPORADA QUEVÈ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ATLÈTIC VILAFRANCA  ESPORT, AMISTAT I CULTURA