miriam
F.E. Atlètic "A"
Badalona "A"

El Vilafranca es desperta tard i no pot amb un Badalona amb més ganes i millor posicionat la camp.

Els primers minuts els dos equips s’estudiaven jugant al mig camp, sense un clar dominador. Però ben aviat el Badalona, millor posicionat al camp, ha anat agafant el control de la pilota i al minut 7 s’ha avançat al marcador. Una centrada de banda dreta l’ha rematat Kayu des del segon pal guanyant l’esquena a la defensa local. Amb el gol el Vilafranca s’ha desanimat i pocs minuts després una bona passada de Cris l’ha estat a punt de transformar Kayu en el segon gol.

Tot i que el Vilafranca intentava crear jugades per remontar el partit, tenia impresicions i el Badalona tallava moltes de les seves jugades.

Al minut 32 Bibi ha tingut l’ocasió més clara de tota la primera part en estavellar una pilota al travesser. I del possible 1-1 s’ha pasat al 0-2, quan Chivi ha entrat per banda dreta i ha batut a Meli. Amb el 0 a 2 el marcador el Badalona ha gaudit d’uns bons minuts.

A la segona part el Badalona no ha deixat marge a la sorpresa i Kayu a tornat a marcar fent el 3 a 0.

Encara que semblava que amb el 3 a 0 tot estava sentenciat, llavors el Vilafranca ha començat a arribar a porteria i al minut 53 Núria ha avisat amb un travesser.

Amb el 3 a 0 semblava que ja estava tot fet i Núria a fet l’1 a 3 quan una pasada de la defensa visitant a la portera s’ha quedat curta i ho ha aprofitat per retallar distàncies.

Pocs minuts després Míriam ha intentat fer el segon de falta directe però ha parat la portera Vero.

El Vilafranca ha tornat a retallar distàncies quan una passada en profunditat de Míriam, Núria l’ha transformat en el 2 a 3 que ha posat nervioses al Badalona, que de veure un partit guanyat a passat a un resultat ajustat.

Fitxa Tècnica:

Vilafranca (2): Meli, Zubero, Lauri (Aida 36′), Puig, Joana, Miriam, Sofi, Núria, Miri, Mariona (Saez 64′) i Bibi.

Badalona (3): Vero, Carla, Busta, Andrea, Mara (62′ Olga) , Yosse (72′ Mari), Alba, Vane (72′ Yas), Chivi (84′ Sierra), Kayu i Cris.

Àrbitre: Albert Ávalos. Ha amonestat a les locals Aida i Saez

Gols: