Aleví Segona Divisió Grup 1
E.F. Bonaire "A" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 22

Gener
Terrassa

Bonaire

E.F. Bonaire "A"
F.E. Atlètic "A"

L’horari, el contrari i l'àrbitre, masses condicionants per un bon partit.

Les noies de la Fundació, es van tenir que sobreposar a tot el que li va surtir al pas aquest diumenge per aconseguir treure 3 punts molt importants en un camp complicat.

L’equip va sortir fred, i fruit d’això va rebre un gol només començar el partit, escenari ideal per el Bonaire ja que a partir d’aquest moment es va dedicar a travar el joc tot el que va voler i li vam permetre (endarrerir el treure de porteria, faltes, protestes...). Tan és així que a la primera part pràcticament no hi van haver ni joc ni ocasions.

La segona part va començar amb la mateixa dinàmica fins que va arribar l’empat fruit d’una jugada ràpida en profunditat que vam saber aprofitar.

Amb l’empat el joc no va variar massa, fins que l’expulsió d’una jugadora rival va condicionar la resta del partit. A partir d’aquest moment vàrem poder marcar en varies ocasions, i fruit d’aquest domini intermitent es va poder fer el gol que a la fi ens donaria els tres punts.

AQUESTS PARTITS TAMBÉ S’HAN DE SABER GUANYAR,

VINGA NOIES QUE VE L’EUROPA!