foto torneig

Les noies del femení cadet-juvenil van disputar aquest passat divendres 6 d'Abril el Torneig Ciutat de Tàrrega.

Tot i el fred i la pluja aquest passat divendres, les noies van passar un gran dia a Tàrrega i van realitzar un gran Torneig.

Durant el matí, en la fase de grups van guanyar 3 partits (Les Garrigues, Manresa, Orgèl·lia) i van empatar a zero amb l'Espanyol, que els va permètre quedar primeres del seu grup i jugar la final davant l'equip amfitrió de l'Escola Tàrrega que en el seu grup havia quedat per davant del Barça, Vic, Reus i Solsona.

Així en l'últim partit del Torneig i davant tots els pares i aficionats que van omplir el camp les noies van jugar la gran final del Torneig. L'equip com en tot el torneig, va realitzar un gran partit i va acabar guanyant 1 a 0.

Foto de les noies molt contentes pel gran dia i pel Torneig realitzat, celebren amb la copa de Campiones i la de màxima golejadora del Torneig que va ser per Gemma Sala.