Aleví Segona Divisió Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Barça "A"
Diumenge 12

Febrer
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Barça "A"

Ja anem recuperant a les lesionades i la banqueta ja comença a fer goig.

Hem començat jugant prou bé la pilota, però nervioses (això de veure l'escut del Barça imposa, tant a les jugadores com a l'arbitre) a les barcelonines, i això ha fet que un parell d'errades elles les aprofitessin per fer-nos els 2 primers gols del partit.

En la segona part, hem començat una mica igual, però jugant la pilota una mica millor... però elles dominant la pilota ens han apretat i ens han fet dos gols més. Llavors, les nostres jugadores s'han posat una mica les piles i han pogut fer entrar la pilota a la porteria: la Maria traient de banda ha fet arribar la pilota davant de la porteria i la Neus l'ha fet entrar a dins. Això els hi ha donat ànims i ens hem tret una mica els nervis de sobre i hem atacat més i això ha fet que l'Abril fes pujar el segon gol local al marcador.

Llavors les del Barça han vist que ens acostàvem i s'han activat i han començat a presionar molt més al mig del camp i ens han fet 3 gols més (algun d'ells una mica dubtós).

En la tercera i quarta part hem controlat una mica més la pilota, ens hem acostat a la porteria contrària però no amb prou encert com per fer entrar la pilota dins la porteria.

En canvi, les del Barça sí que han tingut més encert i més sort  (en algunes ocasions) i hem acabat el partit amb el resultat de 2-13.

Hem de dir però que les vilafranquines li hem fet al Barça la meitat dels gols que porten en contra!

Hem de seguir treballant i disfrutant en el camp i això ens durà a fer bons partits.

ÀNIMS NOIES, SEGUIU AIXÍ!

P.D.: a veure si en el proper partit ja podem tenir a tot l'equip recuperat (Laia tu cuida't aquest cop!) i també vull donar la benvinguda a la Michelle ("fitxatge d'hivern").