Aleví Segona Divisió Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Pª Bl-Bva Viladecans "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Pª Bl-Bva Viladecans "A"

Bona predisposició de l'equip a oferir bon futbol

Després del canvi generacional, aquest equip ens ha fet veure la seva predisposició a continuar oferint bon futbol com es va fer palès enel primer partit de lliga.

El partit es va desenvolupar dins del guió previst per l'entrenadora. Les jugadores, moltes d'elles noves, van sortir un xic nevioses danvan el repte de jugar a la primera divisó de la categoria. Aquest fet es va veure reflectit en les dues primeres parts, ja que la possesió de la pilota era de la Fundació, però no es creaven d'ocasions de gol.

Deprés del descans i ja jugan la tercera part les jugadores van començar a trenar bones jugades i fruit d'una d'auestes al minut 1, la NEUS va fer el primer gol després de quedar-se sola davan de la portar i col.locar-li la pilota per la part esquerra de la porteria. Posteriorment i mentre les nostres  encara celebraven el gol, una badada col.lectiva l'equip ha permès que una jugadora contrària arribès finsl'area  pròpia i ens empatés el partit, i on ja no es mouria el marcador.

Es d'aquí que en l'últim quart les jugadores de la Fundació van presionar una mica més a l'equip contrari i fruit d'aquest esforç van començar a arribar els gols.  El primer el va fe l'Abril al minut 4 després del llançament magistral d'una falta que significava el 2-1. Posterioment van arribar 4 gols més, dos de la Paula Sanchez, el primer de vaselina i el segon d'un fort xut, i dos més de l'Abril que en les dues ocasions es va quedar sola davant de la portera. Finalment i segon l'acta arbitral l'equip contrari en aquest úiltim quart va marcar el 6-2, resultat definitiu.

MOLTES FELICITATS I GRÀCIES PER L'ESPECTACLE OFERT. SOU UNES CRAKS !