F.E. Atlètic "A" - Barça "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Barça "A"

Amb un partit molt seriós i molta disciplina tàctica l’Infantil “A” va donar molta guerra al F.C. Barcelona.

La primera part, l’equip visitant va tenir molt controlat el mig del camp, però sense profunditat; el perill arribava a la porteria local a pilota aturada, corners o faltes laterals, per la corpulència física dels jugadors blaugranes.

La segona part va tenir la mateixa dinàmica; molt control del Barcelona però, una i altra vegada, els davanters visitants no podien traspassar la teranyina formada pels defenses locals.

Quan tothom donava l'empat per fet, va arribar l'única errada de la Fundació en tot el partit. Era el minut 64, a falta de 6' pel final, quan el Barça va llançar un córner per la banda esquerra de la porteria local, en una falta de marcatge, el davanter sol només va haver d'empènyer la pilota al fons de la porteria.

El dissabte, igual que en altres partits, es va poder comprovar com l'Infantil "A" no es mereix ocupar els últims llocs de la classificació.

La propera jornada ens desplacem a Sant Adrià del Besós per jugar amb un equip Històric del futbol formatiu, el C.D. Sant Gabriel.

Esperem que l'equip de la Fundació continuï en aquesta línea de joc i que, amb una miqueta de sort, ens puguem endur els 3 punts.

Alineació: Fernández; (Arnau); Pol; (Ferran); Max; Marçal; Noureddin; Hernández; (Alex); Suau; Marc Inés; (Pau); Albet; (Raimon); Aleix; (Oriol); Dani.