F.E. Atlètic "A" - Espanyol "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Espanyol "A"

L’infantil “A” de la Fundació va voler donar la cara davant un equip que tècnicament es va mostrar superior.Tot es va complicar al minut 8’ amb l’arribada del primer gol de l’Espanyol; en una jugada per la banda esquerra de la porteria local, una centrada al segon pal i el davanter de l’Espanyol, sol, bat al porter Fernández.

Als 16’, en un mal rebuig de la defensa vilafranquina, va arribar el segon per a l’equip visitant; des d’aquest moment fins que va acabar aquesta primera part l’Espanyol va controlar la possessió de la pilota sense perill. La segona part va continuar amb la mateixa tònica; molta possessió de la pilota per part de l’Espanyol i la Fundació intentant robar-ne alguna per fer ràpids contraatacs. Al minut 61 va haver-hi un penal just contral a Fundació que va significar el tercer per als visitants. A partir d’aquest gol, els nois de l’Infantil “A” van baixar el braços i, juntament amb el cansament, van arribar el quart i el cinquè dels visitants.

Resultat just pels mèrits realitzats per uns i pels altres.

La propera jornada es torna a jugar a casa contra el Manresa.

Alineació: Fernández; (Arnau); Pol; Max; Marçal; Raimón; (Castro); Hernández; Pau;

Marc Inés (Ferran); Noureddin; (Albet); Aleix; Dani; (Oriol)