F.E. Atlètic "B" - Blanca "C"
Diumenge 8

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Blanca "C"

Davant d'un bon rival, l'equip no va tenir cap opció en un mal partit

Diumenge passat, al municipal vilafranquí, l'Infantil "B" rebia a un dels equips capdavanters de la classificació, la Blanca Subur "C", i no es va poder continuar amb la ratxa de victòries, sinó que es va patir la primera derrota i en forma d'un fort correctiu. El resultat de 2-6 final només s'explica per la combinació de dos factors: un molt bon rival, que, tot i estar integrat per nens de 1r any, juguen molt bé la pilota, estan molt atents en defensa i fan uns moviments interessats, i un Atlètic que va fer un mal partit, molt lent i amb molt errors defensius, desencertat al mig del camp i creant poques opcions de gol davant.

Amb tot plegat, no és d'estranyar que als 18' el resultat ja fos de 0-3 per als de Sitges, deixant el partit molt costa amunt per als nois entrenats per Joan Suau. Malgrat això, cal destacar la reacció dels locals que, poc abans d'acabar la primera part, i després d'una gran jugada individual de Joel escorçava distàncies en el marcador (1-3), i en el minut 8' de la segona, per mitjà de David, després d'una bona internada per la banda esquerra d'Adrià José, posava emoció en el partit amb el 2-3. En els minuts següents al gol semblava que els locals podrien donar la volta al resultat ja que s'arribava a l'àrea rival, tot i que no amb massa perill. Però no va ser així, i després que l'entrenador rival introduís cinc canvis de cop, i tornés al camp als seus millors jugadors, als 18' d'aquesta segona part, i en un nou error defensiu col·lectiu, la Blanca SAbur aconsegueix el 2-4 i aquí s'acaba l'encontre. En els deu minuts següents, els visitants encara van aconseguir dos nous gols, el darrer de penal (igual que el primer del partit), establint el resultat definitiu de 2-6.

Ha estat un cop dur per a l'equip, que s'havia acostumat a la victòria, però cal aixecar-se, treballar fort en els entrenaments durant la setmana -segur que l'entrenador sabrà corregir les errades- i encarar aquests tres partits que resten de la primera volta amb les màximes ganes i entusiasme. No passa res, ha estat un mal dia, tornada de vacances de Nadal amb tot el que això comporta, i cal oblidar-lo de seguida i mantenir la línia de tota la temporada.

Van jugar d'inici: Ivan; Marc Valls, Gerard, Jaume, Nil; Xavi, Adrià Marlés, Eric, Adrià José; Joel i Marc García. I després: Guillem (porter), Lluís, David, Raimon i Emilio.

Bon any a tots .... dins del possible¡