B. Vilanova "B" - F.E. Atlètic "B"

Gener
Vilanova i la Geltrú

Complex Parc Esportiu Garraf

B. Vilanova "B"
F.E. Atlètic "B"

Sense fer un partit excessivament brillant els vilafranquins van ser molt superiors al seu rival

Després de l'ensopegada de la setmana passada, l'Infantil "B" es va retrobar amb la victòria, a més a més, de forma clara i contundent, cosa que li permet seguir en el segon lloc de la classificació, a l'espera del derbi davant el líder, l'Espirall, d'aquí a dues setmanes. La veritat és que va ser un partit sense massa història, els nois entrenats per Joan Suau es van mostrar molt superiors al Base Vilanova, i sense arribar a fer un partit massa brillant van golejar de forma clara al seu rival.

La primera part va ser una mica més equilibrada. El control del joc i les ocasions (tot i que no gaires) eren de l'Atlètic, i era qüestió d'esperar a veure quan s'obria la llauna per primer vegada. Això va succeir en el minut 15', quan després d'una bona jugada d'atac per la banda esquerra, Raimon Moreno remata molt bé dins de l'àrea. I poc abans d'acabar aquest període, Aleix remata de cap una centrada des de la banda dreta de l'atac, i posa el 0-2 al marcador, que, a la vista del que s'havia vist sobre el terreny de joc, semblava ja definitiu.

La segona part ja va ser d'un domini acaparador dels vilafranquins, quasi un atac i gol. En només deu minuts l'equip va aconseguir quatre nous gols, dos de Marc García, el primer d'un bon xut i el segon després d'un regal de la defensa rival, entrant amb la pilota dins la porteria, i dos de Joel, el segon d'ells rematant de cap un corner,que ja establien la diferència real existent entre ambdós equips. Finalment, Emilio, en una bona acció per banda dreta posava el 0-7 definitiu.

En resum, partit sense història, només destacar els gols dels visitants i la seriositat defensiva amb que es va encarar l'encontre per part de tot l'equip per evitar sorpreses. La superioritat va ser manifesta i es va reflectir en el resultat final.

Aquest proper diumenge ens visita el Sant Sadurní At., i cal mantenir la concentració i la intensitat per tal de treure el partit endavant.

De sortida van jugar: Guillem; Marc Valls, Jaume, Eric, Lluís; Emilio, Adrià Marlés, David, Nil; Adrià José i Raimon. I després també: Ivan (porter), Aleix, Xavi, Joel, Marc García i Nico