F.E. Atlètic "B" - Espirall "A"
Diumenge 27

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Espirall "A"

En un molt bon partit l'INFANTIL B no va donar cap opció a l'Espirall en el derbi local

Darrer partit de la temporada a casa per a l'Infantil "B", davant del líder, l'Espirall, que s'hi jugava el títol, amb molta gent i molt d'ambient a les grades. I cal dir que els locals van ser clars dominadors del partit i no van donar cap opció al rival al llarg de tot l'encontre.

En un matí molt calorós, els nois dirigits per Joan Suau van sortir des del primer minut a per la victòria, buscant la porteria rival i intentant moure la pilota amb velocitat per sorprendre a un rival que normalment pressiona molt. I així, després de dues o tres arribades perilloses a l'àrea contrària arribava el primer gol al minut 22', després d'una bona combinació entre els dos Adrià, Suau i José, que el primer rematava de prop posant l'1-0 al marcador. El gol va animar als locals que van continuar en la mateixa línia, amb molts canvis de posició com ja ens té habituats el "míster ", i així als 32' Noureddin transformant un penal comès sobre Marc García, posava el 2-0 i en clara avantatja als nois de l'Atlètic. Però el minut 34', i en una de les poques arribades dels visitants durant aquesta primera part, escorçava les diferències situant el 2-1 al marcador, resultat amb el qual arribaríem al descans.

A la segona part, més canvis de posicions per part del tècnic local, cosa que al llarg de la temporada ha donat moltes possibilitats i molta versatilitat a l'equip. El partir seguia més o menys igual, amb domini de la pilota i ocasions per als nostres, i als 50' Adrià José, rematava dins de l'àrea una bona passada des de la banda esquerra de l'atac, crec que de Noureddin, posant el 3-1 i el partit molt "coll avall" per als locals. I ja en el minut 63', Aleix culminava un ràpid contraatac, marxant per velocitat del defensor, i situant el 4-1 definitiu.

Al final, l'habitual en aquests casos: molta alegria i satisfacció per part dels locals, era un derbi, hi ha la típica rivalitat, i l'equip volia guanyar com és lògic. I decepció en els nois de l'Espirall que veien com perdien el partit i el liderat a falta d'una jornada a favor del Riudebitlles, que recordem, també va caure derrotat al municipal vilafranquí davant el nostre equip.

En definitiva, bon comiat de la temporada a casa, l'equip ha acabat en una bona línia de joc, i llàstima d'algun dels partits empatats que podria haver acabat amb triomf, doncs es podria haver lluitat per aquest campionat fins el final.

Van jugar d'inici: Ivan; Marc Valls, Eric, Aleix, Noureddin; Xavi, David, Adrià Suau, Jaume; Raimon i Adrià José. I després: Lluís, Nil, Gerard, Joel, Emilio, Marc García, Guiilem.

Cal destacar que la diada va acabar amb un dinar entre pares i jugadors a les moreres del costat dels camps de sorra, on es van poder degustar els menjars que tothom va portar, es va poder veure a dojo i es va gaudir d'una bona estona amenitzada  pels balls d'en Salvador.

La setmana vinent darrer partit de la temporada a Igualada.