F.E. Atlètic "C" - Piera "A"
Diumenge 15

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Piera "A"

L'Infantil "C" perd en el darrer minut un partit que per ocasions hauria d'haver resolt molt abans

Ho deiem en la crònica passada, que s'estaven desaprofitant moltes opcions de gol, sobre tot en els partits més equilibrats, i que això ens havia impedit treure endavant algun d'aquests partits que s'han perdut de forma ajustada. I, lamentablement, diumenge passat al municipal vilafranquí es va repetir la història, i es va perdre un partit de forma molt crua, en el darrer moment, que per joc i ocasions de gol s'hauria d'haver liquidat molt abans.

L'equip de Xavi Besolí va començar molt bé el partit, i en els primers deu minuts de joc d'aquesta primera part ja va generar quatre ocasions molt clares de gol que, per falta d'encert en algun cas i per mala sort en altre, no es van poder convertir, i això al final es va acabar pagant. De totes formes, en aquest període el domini local va ser total, i semblava que en qualsevol atac podia caure el primer gol, l'equip va practicar un bon joc, en línies generals, davant d'un rival ben posicionat i amb un parell de jugadors en atac molt ràpids i perillosos. El 0-0 no feia justícia al que s'havia viscut en el terreny de joc.

A la segona part van arribar els gols, però el partit va ser un mica més boix, d'anada i tornada, imposant-se els atacs sobre les defenses, i amb el nostre equip generant ocasions que tampoc s'acabaven de traduir en gol. Finalment, al minut 5' d'aquest període, Pol Via establia l'1-0 al marcador després d'una bona acció individual dins de l'àrea. Però només dos minuts després els visitants aconseguien l'empat en una jugada desafortunada del nostre equip en defensa. Això va afectar una mica als nostres jugadors, i potser es va pecar una mica de precipitació, tot i que es continuaven generant opcions de gol clares. En el minut 25', i en una altra acció molt embarullada a la nostra àrea, el Piera posava un 1-2 al marcador que feia mal, quan només quedaven deu minuts per endavant. Però en una bona acció d'atac, en el minut 29' Pau Canals aconseguia empatar el partit, i encara restaven cinc minuts per endavant. El cert és que l'equip es van llançar a l'atac i es van generar dues noves ocasions, però la pilota no volia entrar. I en el darrer minut del partit, falta des de la banda esquerra de l'atac visitant, i el davanter del Piera s'avança a la sortida del porter i estableix el resultat final 2-3.

En resum, bon partit local, malgrat tot, potser alguns moments de precipitació i d'inseguretat defensiva no habitual i, una vegada més, la falta d'encert davant el gol, van propiciar una derrota creiem que del tot injusta i immerescuda, però cal aprendre dels errors, s'ha de seguir entrenant, intentant jugar de la mateix forma, millorant cada dia, si és possible, i segur que al final alguns d'aquests partits cauran de part nostra.

Equip inicial: Diego; Guille, Marc, Kevin, Joan; Ramon, Martí, Alvaro, Gerard; Pol i Cristian. També van jugar: Josep M (porter), Raül, Senen, Pau Vilomara, David, Pau Canals i Oriol.