Vilanova del Cami "A" - F.E. Atlètic "C"

Gener
Vilanova del Camí

Can Tito

Vilanova del Cami "A"
F.E. Atlètic "C"

Entre el partit d'anada i aquest de tornada, l'Infantil "C" ha marcat 29 gols al Vilanova del Camí

Quan un partit acaba amb un resultat tant escandalós pioca cosa més queda per dir. Aquest dissabte passat a Vilanova del Camí, els nois dirigits per Xavi Besolí van endossar una nova golejada a l'equip local, que és el cuer de la classificació sense haver puntuat fins ara. En un partit com aquest, quan existeix tanta diferència, poques conclusions es poden treure, però el nostre tècnic el va aprofitar per a provar en posicions diferents a alguns jugadors, i també per a donar més minuts als nois que no han tingut tants al llarg de la temporada.

Tot i el resultat final, la primera part només va finalitzar amb 0-2 al marcador, i això que el segon gol nostre va ser en pròpia porta, però si s'haguessin aprofitat totes les ocasions de gol, molt clares, que es van generar, es podria haver igualat el resultat de la primera volta.

En la segona part, l'Atlètic va ser una mica intens en la resolució de les jugades de gol, i es va arribar al resultat definitiu de 0-12. Poca cosa més es pot dir. Diumenge vinent, amb previsions de molt de fred, rebrem a l'Hostalets de Pierola on es va perdre de forma immerescuda la primera volta.

Van jugar d'inici: Alvaro; Senen, Kevin, Guillem, Raül; Pau V., Martí, Marc, Gerard; Pol i Pau C. I després: Josep M, Joan, David, Alvaro, Cristian i Oriol.

Gols: Cristian 4, Oriol 3, Pau Vilomara 1, Kevin 1, Martí 1, Pol 1 i pròpia porta 1.