F.E. Atlètic "C" - La Pobla "A"
Diumenge 1

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
La Pobla "A"

Després d'una bona primera part l'Infantil "C" va aconseguir la victòria davant d'un difícil rival

Ahir diumenge, en una matinal amb un temps esplèndid, l'Infantil de primer any aconseguia la victòria en un partit molt treballat que va tenir dues parts completament distintes. Una primera meitat d'un molt bon joc per part dels nois dirigits per Xavi Besolí, amb un moviment fluid de la pilota (tot i que a vegades les passades quedaven un xic frenades per l'estat del terreny de joc, bastant sec), amb bones obertures per les bandes i combinacions de totes les línies.

I una segona part més trabada, en la que va costar més combinar, potser la calor i el cansament van passar una mica de factura, però on el joc desplegat no va tenir la brillantor del de la primera. Tot i així, el cert és que els visitants tampoc van inquietar massa la porteria defensada per l'Alvaro en aquest període, i es va poder defensar el resultat sense passar masses ensurts.

Però, malgrat el joc desplegat, qui es va avançar en el marcador van ser els de la Pobla de Claramunt gràcies a un clar penal comés per la nostra defensa després d'una pèrdua de pilota en la sortida des de darrera, en una de les poques errades que es van produir. Això no obstant, l'equip estava jugant bé i va saber reaccionar a aquest cop, i després d'una bona passada a l'espai de Martí, Pau Canals aconseguia el gol de l'empat amb un xut per sobre del porter. I després, coincidint amb la lesió de Marc Bundó, que va patir un for cop al turmell, una jugada molt similar a la del primer gol, amb passada de Martí i aquesta vegada materialitzada per Pol Via, posava el 2-1 al marcador amb els que acabaria la primera part i que a la llarga seria el resultat definitiu.

La segona part no va ser tant brillant, encara que les úniques ocasions de gol van ser per als locals, sobre tot una de Martí després d'un corner que va rematar de prop i la pilota va tocar al pal per la part de fora, i alguna altra arribada de Cristian i David per la banda esquerra.

En definitiva, tres punts més, es manté una línia de joc ascendent després de les diferents lesions que ha patit l'equip, i encarem els tres partits que resten amb ganes d'oferir una bona imatge i, si és possible, millorar la classificació actual.

Ara dies de descans amb motiu de la Setmana Santa, i tornaren als entrenaments el proper dia 11 d'abril per a preparar el desplaçament a Santa Coloma de Queralt. Bones vacances a tots els que les puguin gaudir.

Van jugar: Diego; Raül, Kevin, Marc Bundó, Gerard; Ramon, Martí, Oriol, David; Pau Canals i Pol. I després: Alvaro; Joan, Guillem, Angel, Alvaro, Pau Vilomara i Cristian.