Santa Coloma "A" - F.E. Atlètic "C"

abril
Santa Coloma de Queralt

Mpal. Santa Coloma de Queralt

Santa Coloma "A"
F.E. Atlètic "C"

En un mal partit l'Infantil"C" va caure davant d'un dels cuers

Ni l'horari poc habitual, ni el camp de sorra, ni l'empenta dels locals serveixen d'excusa per a justificar una derrota davant d'un equip inferior, antepenúltim classificat, que en condicions normals no hauria d'haver suposat cap problema per al nostre equip.

Però aquesta vegada, els nois entrenats per Xavi Besolí no van desplegar el bon joc que ens tenen acostumats aquesta temporada, almenys en la majoria de partits, i van se superats per un equip que sense fer res de l'altre mon va posar moltes ganes, van pressionar i va estar en tot moment molt organitzat en defensa. Els errors en les passades, en els controls de la pilota, en els moviments d'atac, i també en defensa en els dos gols, van condemnar als vilafranquins a una derrota inesperada, que els jugadors donaven per segura.

Només podem salvar els 10 o 15 primers minuts de joc, ja que l'equip va tenir la possessió de la pilota, va intentar moure-la amb criteri, i tot i que no es generaven ocasions, el partit estava controlat. Però a partir del primer gol local, en una pilota molt llarga que es va deixar botar abans de rebutjar-la, va fer molt de mal, va crear molta inseguretat i l'equip no arribava amb claredat a l'àrea dels de Santa Coloma.

A la segona part l'equip va intentar buscar l'empat, es va arribar una mica més en atac, però el joc continuava sent molt espès, amb poca claredat, doncs passaven els minuts i no s'aconseguia l'empat. En una altra contra, els locals posaven el 2-0, que semblava ja definitiu tot i que encara quedaven 20' per endavant. Es va seguir intentant, però només un gol de Martí va servir per escurçar les distàncies en el marcador, sense poder-se completar la remuntada. Decepció entre tots els assistents: jugadors, entrenador i pares.

Però s'ha de seguir jugant, i el proper diumenge tenim nou partit davant el Masquefa. Ens queden dos partits per acabar la competició i fora bo millorar el joc, intentar guanyar-los i acomiadar la competició amb un bon regust de boca, cosa que aquest dissabte passat no se'ns va quedar. El potencial hi és i s'ha d'aprofitar, però cal treballar més en els entrenaments i prendre'ls amb més intensitat.

Equip inicial: Diego, Raül, Guillem, Marc, Gerard, Pau Vilomara, Alvaro, Martí, David, Cristian i Pol. Van jugar després: Josep M., Senen, Angel, Oriol, Pau Canals i Ramon.