Igualada "C" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 30

Octubre
Igualada

Estadi Les Comes

Igualada "C"
F.E. Atlètic "C"

Tot i el resultat final, el partit, sobre tot a la primera part, va ser més igualatat del que aquest indica

Malgrat això, no podem dir que el resultat fos injust, l'equip vilafranquí es va trobar amb moltes dificultats per desenvolupar el seu joc, davant d'un rival integrat, pràcticament en la seva totalitat, per nens de segon any, físicament molt forts i amb un joc agressiu de pressió constant a la sortida de la pilota. Tot el qual, unit al fet que l'Atlètic no va aprofitar les seves clares ocasions en la primera part, a la bona actuació del porter local (molt gran) i a la mobilitat i força dels tres puntes de l'equip de l'Igualada, serveixen per explicar un resultat clar però, al nostre entendre, excessiu.

Tot i que els locals es van avançar aviat gràcies a un xut llunyà que no semblava que portés massa perill, els vilafranquins  es van recuperar i van fer un tram final de primera part força bo. Abans, però, ja haviem disposat de la primera ocasió per part d'en Pol Via, en una jugada d'atac molt ben trenada des de darrera. Posteriorment, David en un bon contratac que el porter local va aturar amb el peu, Pau Canals després d'una falta lateral llençada per Martí, i el propi Martí amb un fort xut des de la frontal de l'àrea que va anar al travesser, botant la pilota a la mateixa línia de gol, van tenir tres clares oportunitat d'igualar l'encontre. Però es va arribar al descans amb aquest resultat d'1-0 per a l'equip local.

La segona part no va resultar tant brillant, l'equip de l'Igualada es va poder avançar amb dos nous gols ben aviat i això va ser un cop prou dur per als nostres jugadors que, tot i així, van ser lluitant i van poder reduir distàncies gràcies a un bon gol de Pau Canals. Quasi al final del partit i després d'una doble falta dels atacants locals, primer sobre Guillem i després sobre Gerard Rivero, els igualadins van aconseguir el 4-1 definitiu.

No queda més remei que passar pàgina, seguir treballant, i encarar el proper partit amb moltes ganes. Equips com aquest, físicament més forts, no serà la última vegada amb que ens trobarem, i s'ha de moure ràpid la pilota i fer el joc nostre habitual. En moltes fases del partit del dumenge es va abusar del joc directe, degut al marcador advers, és cert, però amb el qual i davant d'equips així tenim poques opcions d'èxit.

Van jugar inicialment: 1. Josep M; 18. Raul 3. Kevin 5. Marc 6. Joan; 12. Ramon 7. Martí 20. Eric 15. David; 9. Oriol 10. Pol. I després: 22. Diego; 14. Guillem; 16. Senen; 4. Álvaro; 19. Pau Vilomara; 2. Gerard; 11. Pau Canals.

Es va guardar un minut de silenci per la pèrdua aquesta darrera setmana de l'avi del jugador Alvaro Garcia. En nom de tot l'equip li donem el condol a tota la família.