F.E. Atlètic "C" - Espirall "B"
Diumenge 20

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Espirall "B"

En un partit no massa brillant i jugant a mig gas, els vilafranquins van superar clarament al rival

En plena jornada electoral, i després d'una gran tromba d'aigua que va deixar alguns pèlags al terreny de joc, ahir diumenge es disputà aquest derbi local al municipal vilafranquí davant l'Espirall. Com he dit abans, no va ser un partit massa brillant, i l'equip dirigit per Xavi Besolí va tenir prou amb estones de bon joc, on va estrènyer de valent al contrari per aconseguir una renda suficient que li va permetre jugar la resta del partit amb molta tranquil·litat, potser massa en alguns moments.

Els locals es van avançar aviat amb un gol d'Eric d'un fort xut amb l'esquerra des de la part dreta del nostre atac. Però va durar poc l'alegria, i amb un remat de prop, després d'una centrada des de la banda dreta, els visitants posaven l'empat a 1 al marcador. Després d'uns moment de dubte, l'equip es va "posar les piles" i es van viure els millors minuts del partit pel que fa al joc col·lectiu. Així, en els deu minuts finals d'aquesta primera part s'aconseguien tres gols que deixaven el partit, pràcticament, tancat. Dos gols de Pau Canals, un d'ells en un remat de cap molt maco després d'una bona centrada de Ramon, i un altre d'Eric en un remat de prop, posaven el 4-1, resultat amb el qual aniríem als vestidors.

La segona part va començar també molt bé amb dos nous gols per part de Martí. El primer de cap, en un segon intent, després que la primera rematada de corner s'estavellés al travesser, i el segon d'un bon llançament de falta directa des de fora de l'àrea. Però a partir d'aquest moment, l'equip es va relaxar molt, cosa lògica a la vista del resultat, però amb algunes "alegries" defensives que no van agradar massa als tècnics, doncs, segurament, davant d'un altre equip ens hagués costat més d'un gol. Fruit de tot això, va arribar el segon gol visitant, d'un penal bastant dubtós, però que el resultat va facilitar que s'assenyalés.

En definitiva, nova victòria, clara i contundent, però cal una mica més d'intensitat, sobre tot sense la pilota. Creiem que a l'equip li falta un partit rodó per tal que els nois agafin la confiança necessària i puguin desplegar el joc que saben, que ens ofereixen durant vàries fases dels partits, i que poden fer. A veure si en aquests propers partits ho anem aconseguint, doncs l'equip està capacitat perquè així sigui.

Ahir van jugar inicialment: Josep Ma: Guillem, Alvaro, Marc, Raül; Ramon, Martí, Eric, Gerard; Pol i Pau. I després també van fer-ho: Alvaro (porter), Joan, Kevin, Angel, Cristian i David. Durant l'escalfament es va ressentir d'un cop al genoll i no va poder jugar l'Oriol.