img 0008
F.E. Atlètic "A"
Igualada "B"

Pinya de treball al camp

Mentre a les grades es feia pinya amb el patiment de veure que s'estava perdent un partit 0-1 des del primer quart, al camp els petits es posaven el vestit de la feina i feien pinya per guanyar el partit un treball admirable per a un patiment passatger d'afició mal acostumada.

Primer Quart salten al camp: Arnau, Iker, Eric, Marc R., Joel, Pol S.
Com cada partit la cosa comença amb control de pilota tocs curts i bon posicionament dels nostres nois al camp, segons van passant els minuts s'aprecia que els nostres petits han perdut una mica de profunditat en l'arribada a l'àrea contrària en comparació amb altres partits i que estan començant a tenir problemes en el moviment de pilota.
La grada s'impacienta per quan arriba el primer gol. (Ens tenen mal acostumats)
Tot d'una  jugada aïllada en un robatori de pilota l'Igualada ens marca un gol que ens posa a remolc al marcador. Res va poder fer el nostre porter Pol Saperas, Un chut imparable des curta distància que entra molt amunt de la porteria.
S'impacienta més la grada. (Es comença a imaginar que el nostre equip no és el que era)
(Estem mal acostumats.)
S'acaba el primer quart la grada està neguitosa.
Segon Quart surten: Félix, Marc, S., Albert, Poliche, Max, Eric
El partit segueix la mateixa tònica que el primer temps (però la grada està més impacient)
Els petits segueixen a la seva  intent rere intent i controlant bé els atacs del rival, acaba arribant el gol que fa cridar a la grada d'emoció i posa una mica més de moral al camp (però als de la grada) els petits la tenien des del minut un al màxim.
Tercer Quart surten Arnau, Marc R., Iker, Pol S. Màx. Joel,
Surten al camp pressionats amb el resultat però amb l'esperit de sempre i ho intenten tot sense molta sort l'empat al marcador pesa més a la grada que en el terreny de joc perquè encara que no surt tot el que s'intenta no paren de provar  , Finalment l'esforç arriba a bon fi i es marca el gol que ens posa per davant  al marcador (la grada es queda més tranquil · la)
Quart Quart. Surten al camp: Félix, Marc S., Albert, Poliche, Arnau, Eric
El partit segueix amb la tònica inicial i es  succeeixen moltes jugades que no porten a res però no s'atura d'iniciar jugades al final un gran gol de falta posa el marcador  am un relaxat 4-1 que també relaxa a la grada. Gran intervencio del nostre porter en aquest quart
S'ha jugat un partit davant un gran rival que ha fet que els nostres jugadors haguessin de suar més del compte i patir per poder guanyar el partit però han guanyat amb autoritat, amb claredat i alguna cosa que no hem apreciat han guanyat com a equip perquè amb l'aportació d'una mica de sacrifici de tots han estat superiors a un molt bon rival que ha jugat un partit magnífic bloquejant als nostres. Felicitats al Igualada per oferir-nos un gran partit.
Reconeixement del partit al sacrifici de Pol S. Sempre arriba, sempre esta y  sempre cobreix a qui falta en el seu lloc. A la resta de la mateixa manera les meves felicitacions i em permetré posar-los un nou nom a partir d'avui gràcies per donar-nos aquest dia de futbol.
La quinta dels magnífics  http://www.dailymotion.com/videowall/group/magnifics"