img 0023
Ramon Sicart "A"
F.E. Atlètic "A"

Toquen once campanades al camp del Ramon Sicart tot i que podien haver donat els quarts i tot

Partit fàcil per als petits atlètics que van encarrilar el partit des del primer moment, el nivell d'aquests petits prebenjamins està molt per sobre de molts dels equips de la nostra lliga el treball que desenvolupen durant la setmana es veu reflectit en els camps.

Bona lectura de com i on s'han de situar en el camp que fa dels partits on el rival no fa bé els deures entre setmana sigui un pur tràmit per a la quinta dels magnífics, aquest equip es va complementant cada dia més dins i fora del camp cosa que ens fa gaudir a cada partit. La setmana que ve tenim un compromís una mica més complicat ja que rebem al quart classificat de la lliga el Cubelles al qual hauran guanyar de forma clara i contundent per donar un cop d'efecte psicològic als nostres rivals pel títol que ahir van empatar a 3 en el seu enfrontament directe. Veient la situació en què es posa la classificació el golaverage tant a favor com en contra tindrà molta importància en el títol de lliga on hi ha tres equips molt igualats.

Com destacat del partit ressaltarem a un puntal de l'equip que sense cap dubte ha estat un dels grans jugadors d'aquest equip que ha tirat del carro en els moments crítics sobretot en els començaments de la lliga per fer possible que estiguem on estem, l'Arnau aquest petit jugador s'ha destacat per ser el davanter que ha perforat gairebé totes les porteries dels nostres rivals demostrant aquest últim partit que també és un gran passador amb molta visió de joc. Felicitats Arnau