img 0034
Piera "B"
F.E. Atlètic "A"

Dos gols ens donen els tres punts en un camp de futbol on es practica un futbol molt defensiu

Partit una mica difícil en què el rival juga un futbol de refús i entrada contundent a l'home que es basa en la força del grup cap a una mateixa direcció ja sigui en atac o en defensa.

Veiem un equip de petits jugadors que reneix de les seves cendres i se'n sap sobreposar a l'última derrota soferta, són fidels al seu estil de joc però s'aprecia clarament que han après la lliçó del partit anterior i consoliden el moviment de pilota i els espais cosa que fa que el rival tingui molt poques ocasions per arribar a la nostra àrea.

Un gol d'Eric espectacular que enganxa una volea des de fora de l'àrea per enviar-la al fons de la porteria. Un gol d'Albert que resol una gran jugada que li serveix en safata Joel.

Es veuen en el partit jugades de gran qualitat que encara estan per polir a l'equip però que obren portes d'un joc més ampli en maneres de jugar per rivals complicats. Un partit gran com ho són els petits pre-benjamins A.

Com destacat del partit parlarem d'Albert un gran jugador de qualitat i envergadura que amb jugades ràpides és capaç de desequilibrar qualsevol defensa, també es desenvolupa perfectament a la banda on no para de pujar pilotes per als davanters o per tirs d'ell amb molt perill. Felicitats Albert.