img 0000
F.E. Atlètic "A"
Riudebitlles "A"

Tot i que no va ser tot el partit de la mateixa intensitat vàrem assistir molt probablement al partit amb millor circulació de pilota del que portem de lliga, i això que portem molts partits increïbles. Bona feina d'un entrenador que recull els seus fruits al camp amb gran futbol dels petits Atletics.

El diumenge vam poder assistir a un partit seriós que encara que és veritat que es va jugar amb diferents intensitats en determinats moments hem de valorar la gran feina que va fer el Riudebitlles.   Ha millorat moltíssim respecte a la primera volta  va jugar un partit molt seriós i ben posicionats al camp.

Si al primer temps ens vam posar per davant en el marcador no va ser més que una il · lusió que vam haver de ratificar en el tercer i quart temps on si vam saber imprimir la nostra superioritat en el marcador i en el terreny  de joc.

Vam veure moments de grandíssim futbol en què la pilota va circular amb gran velocitat i precisió per totes les zones del camp, hem de valorar treball que està realitzant el seu entrenador que dia a dia fa més grans a aquests petits. Estem davant una gran evolució que ens portarà a uns partits inoblidables dels petits de La Quinta dels Magnífics. Felicitats a tots els components y entrenador  d'aquest magnífic equip que setmana rere setmana ens regalen aquests espectacles de futbol.