equipo
F.E. Atlètic "A"
Piera "B"

Partit complicat en el qual el Piera va demostrar perquè és un dels equips menys golejats de la lliga

Els petits Atlètics ens van demostrar que encara no jugant com ens hagués agradat a tots davant d'un rival molt ordenat saben guanyar el partit.

Si al camp no es va veure un gran futbol les ocasions van sorgir de jugades d'equip per sentenciar l'últim partit de lliga, encara ens queda jugar el ajornat amb el Cubelles que seria una gran oportunitat perquè La Quinta dels Magnífics recompensés a un gran entrenador i delegat que han portat aquest equip a un nivell envejable i en un ambient immillorable.

Felicitats a tots una jornada més i demanar-li als petits que demostrin en el darrer partit de lliga en el qual no ens juguem cap variació en la classificació, que ells són capaços de guanyar a qualsevol i en qualsevol camp. Seria just donar la victòria de lliga a un Ribes que l'ha tingut pràcticament tot el campionat, i que la va perdre pel partit que li va guanyar el Atlètic Vilafranca.

Seria just per a ells equilibrar la balança i donar-los el títol de lliga als nostres veïns del Ribes. Sense pressions, sense res a guanyar o perdre només demostrar que aquest any ha nascut un gran equip que donarà molt a parlar.

La Quinta dels Magnífics