Prebenjamí Grup A
Martinenca "B" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 29

Gener
Sant Martí Sarroca

Mpal. Sant Martí Sarroca

Martinenca "B"
F.E. Atlètic "B"

Domini de principi a fi

Gran partit el viscut en el camp de l’Espirall contra els menuts de la Martinenca. Tot i la superioritat futbolística mostrada des del primer minut, els d’en Carles no es van relaxar en cap de les quatre parts, fet que va motivar la diferència tan àmplia en el  resultat final.

En aquest sentit, cal remarcar que el més important no va ser el resultat sinó com es fa evident la progressió d’aquests nens partit a partit.

Moltes són les virtuts que ja he remarcat en els meus comentaris  com per exemple: el posicionament amb un clar 2-3-1, amb una circulació de la pilota que en ocasions ja s’inicia des del porter (Borja) fins a la defensa (Joel, Ferran, Ivan, Aleix) i que aquesta continua després del control fins a la mitja, jugant d’una banda a una altra, obrint espais. Moviments ja assajats que permeten realitzar-los de forma intuïtiva.

De ben segur que gaudirem de més diumenges com a aquests gràcies al  treball impecable i constant en els entrenaments. No obstant, no ens podem relaxar, queda molt de camí per recórrer, la temporada es llarga i hem de continuar tots plegats per aconseguir aquests bon resultats. No hi ha límits.

De  l’efectivitat de cara  a porteria remarcar als golejadors: cinc (5) gols  d’en Alex, tres (3) d’en Nil, dos (2) d’en Felix, dos (2) d’en Jordi, dos d’en Iker i un (1) d’en  Arnau.