Prebenjamí Grup A
F.E. Atlètic "B" - Sant Sadurni "A"
Diumenge 15

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Sant Sadurni "A"

Nova victòria dels d’en Carles en un partit una mica incòmode

Partit ensopit el desenvolupat al camp del Torrelles contra el Sant Sadurni. Un equip contrari molt complert , disciplinat i amb molta empenta  va impedir engrossir en resultat final.

En aquesta ocasió, tot i tenir la possessió de la pilota durant tot l’encontre, aquesta no es va desplaçar a les bandes amb rapidesa, no es van trobar els espais d’altres partits.

Aquest fet va dificultar arribar amb claredat a la porteria contraria, s’intentava fer gran el camp però la pressió exercida pels del capital del cava ho impedia . Cal ser més ambiciosos i mantenir la intensitat sigui quin sigui el resultat.

Cal remarcar  a en Borja que mica en mica va millorant ajudant a l’equip amb les seves intervencions sota els tres pals. Així mateix, també cal remarcar a en Xavi, l’altre jugador que des d’aquest diumenge passat a optat amb molt d’encert a defendre la nostra porteria, seguirem de molt a prop la seva trajectòria.

Els golejadors en aquesta jornada van ser: l’Aleix, en Ferran i en Felix.