hortonenc
Hortonenc F.C. "A"
F.E. Atlètic "A"

Dos gols de Ramon Gutierrez fan que el senior aconsegueixi la 3ª victória consecutiva en lliga

El partit va ser força disputat, l’Hortonenc intentava jugar la pilota des de darrere i al mig del camp acumulaven molta gent, això va crear molts problemes a la Fundació durant la primera la part.

Cal dir que tampoc van crear masses ocasions de gol, ja que la defensa del sènior va estar molt be durant tot el partit.

El primer gol del partit arribaria al minut 16, corner servit per Ramon, la pilota la refusava la defensa, i el mateix Ramon, d’un fort xut feia pujar el 0-1 al marcador.

La segona part ja va ser una altra cosa, el sènior es va reforçar al mig del camp i no va deixar que l’Hortonenc arribés tant fàcilment a l’àrea vilafranquina. La fundació va començar a dominar una mica mes la pilota i la defensa avançada dels locals van fer que el sènior disposes de nombroses ocasions de gol força clares.

El segon gol arribaria al minut 69, després d’una bona passada d’Eric, Ramon es quedava sol davant del porter, i definia sense cap problema.A partir d’aquí cap problema per la fundació, nomes una arribada amb perill dels locals que el porter Adamou aturava perfectament, i 3 ocasions força clares pel sènior.

La setmana que ve ens visita el Montserrat d’Igualada, equip nou a la categoria, a veure si el sènior aconsegueix la 4ª victòria consecutiva en lliga.

Alineacio:Adamou,Osuna,German,Marcos,Georgy,Pere Roca,Alex(Francesc),Eric Roca,Ramon(Jorge)Gago(Morgades),Molas.

Gols: 0-1 Ramon(min16), 0-2 Ramon(min69).