senior
F.E. Atlètic "A"
Espirall "A"

Derbi sense gols el que es va veure dissabte a la tarda al municipal.

Els primers 15 minuts van ser de domini total de la fundació, amb arribades constants a l’àrea visitant però com esta passant aquesta temporada sense massa precisió a l’hora de rematar a porteria, nomes destacar un gol anul·lat a Ricard per fora de joc. Poc a poc la Fundació va baixar el ritme i un Espirall tancat a darrere no passava massa problemes per defensar la seva a porteria.

La segona part va ser mes avorrida per l’espectador, sense ocasions de gol per cap equip, l’Espirall va fer el seu partit, seguia tancat a darrere, amb poca presencia ofensiva, el sènior ho intentava, però un cop i un altre es topava amb la defensa visitant. Nomes destacar al minut 59 un fort xut de Pere Roca des de la frontal de l’àrea que sortia per poc desviat a l’esquerra de la porteria visitant. Els últims 5 van ser de pressió de la fundació sense el premi del gol, una falta de Ramon a 2 minuts del final que sortia per sobre del travesser, un parell de corners seguits i un últim xut de Manel a l’últim minut.

Diumenge que be visitem al segon classificat, el Sant Pere de Riudebitlles, un partit de ben segur que complicat, però que la Fundació sortirà a guanyar des de el primer minut.

Alineacio: Carlos,Osuna(German),Marcos,Morgades,Georgy(Francesc),Pere                   Roca,Manel,Eric,Gago,Ricard(Alex),Marchan(Ramon).