sitges
Sitges "A"
F.E. Atlètic "A"

El senior remunta un 3-1 en contra a la segona part, i acaba empatant un partit que, si dura 10 minuts mes,acaba guanyant

La primera part va ser dolenta per part de la Fundació, el Sitges va sortir molt fort, posant molta intensitat en totes les jugades i al Sènior no va poder fer res per evitar-ho. Al minut 20 arribava el 1-0 pel locals, una falta lateral que un jugador sitgetà rematava sol al fons de la porteria de Carlos.

El segon 10 minuts després, bona paret a la frontal de l’àrea gran que feia que el davanter local es quedes sol davant de Carlos, i fes pujar el segon al marcador. Mal pintava la tarda, ja que amb nomes 30 minuts ja es perdia 2-0, i no es veia possible reacció de la Fundació.

Però a la segona part tot va canviar, el Sitges va començar a pagar la intensitat que havia posat en els primers 45 minuts, i el Sènior va sortir al camp amb la intenció i les ganes que havien faltat a la primera part. Ramon al minut 55 feia el 2-1 amb un xut des de la frontal. Poc a poc el Sènior anava fent-se amb el control del partit, però al minut 70, una contra del Sitges acabava amb un xut llunyà molt ben col·locat, que Carlos no podia evitar que entres dins la porteria. Cop dur per la Fundació  ja que s’estava dominant el partit, i unes vegades per mala sort i unes altres per la mala actuació arbitral impedien que arribes l’empat. Però ningú es va rendir tot i el 3-1, i 5 minuts després del gol del Sitges, Lara des de aproximadament 35 metres , feia un xut que va passar per sobre del porter local, que estava avançat, i tornava a posar dins al partit a l’Atlètic. Encara faltaven 15 minuts, però el Sènior nomes en va necessitar 5, centrada lateral, i cop de cap d’esquena a porteria del juvenil Iordan, que feia pujar un merescut empat al marcador. En els últims 10 minuts res a destacar.

Empat molt positiu, ja que trenca una ratxa de 3 derrotes consecutives, i  de ben segur que si es surt al camp com es va sortir a la segona part, no tardarà massa ha arribar novament la victòria.

Alineacio: Carlos,Bernat,Rafa,Marcos,Fran,Lara,Molas,Eric,Ramon(Iordan),Ricard,Manel(Francesc).

Gols: 1-0 (min20),2-0(min30),2-1Ramon (min55),3-1(min70),3-2Lara (min75),3-3Iordan(min80).