vilanova b
F.E. Atlètic "A"
Vilanova "B"

Un gol de Gago a falta de 2 minuts, dona la victòria al sènior, un derbi contra el Vilanova B que qualsevol dels dos equips va poder sentenciar abans del final.

La primera part va ser la tònica de tot el partit, domini de la pilota del Vilanova B, equip molt jove i amb les idees força clares en quan a plantejament del partit, però amb molt poques ocasions tant per uns com els altres.

La Fundació per la seva part ben col·locat a darrere, sense concedir ocasions de gol i intentant també controlar la pilota , tot i que dissabte era un dels partits mes complicats per dominar aquest aspecte del joc. La primera ocasió del partit, i quasi única de la primera part, la va tenir el sènior, en un contraatac on Alex es va quedar sol davant del porter visitant, però un mal control de la pilota li va impedir fer un xut amb condicions.

La segona va estar mes entretenida en quan a ocasions, la primera clara  la va tenir el Vilanova, quan un jugador visitant es quedes sol dins l’àrea però el seu xut va poder ser refusat per la defensa del sènior. Les següents arribades van ser per la fundació, sense acabar de ser ocasions clares, però a falta de 20 minuts, Gago va tenir la mes clara fins aleshores, després de robar una pilota al central vilanoví, es va quedar sol davant el porter, però el seu xut no va ser bo, i la pilota va sortir força desviada. Tot seguit el Vilanova en va tenir 2 de clares, primer en un cop de cap després d’un corner que la pilota va anar al pal i després en una centrada que la pilota es va passejar per davant de la porteria defensada per Carlos i on un jugador visitant no va arribar per molt poc a rematar. I al minut 88, el gol, falta lateral picada per Pere Roca, i sol Gago remata de cap perfectament fent impossible l’estirada del porter del Vilanova. Gol molt important per que encara dona mes confiança al sènior ,després de la traballada victòria de la setmana passada, i fa sortir l’equip encara una mica mes de les posicions d’abaix. Des del gol res mes a destacar, el Vilanova va intentar penjar pilotes per crear l’ocasió per empatar el partit, però la fundació va defensar perfectament fins al final del partit.

Alineacio:Carlos,Georgy,German,Morgades,Osuna,Pere Roca,Manel(Molas),Palau(Jorge)Gago,Eric Roca(Moral),Alex(Francesc).

Gols: 1-0 Gago(min88).